אודות About

צור קשר

ייעוץ אסטרטגי

איך ייראה העסק / הארגון בעוד שנה ? 3 שנים ? 5 שנים ?

האם העסק / ארגון ערוך לתמורות והשינויים בסביבה השיווקית ? האם הוא ישרוד אותן ?

האם את/ה מנהל/ת או מתנהל/ת ?

שלבי הייעוץ האסטרטגי :

    דיאגנוזה :
    • ניתוח הסביבה העסקית : מקרו , מיקרו , ניתוח הסביבה השיווקית PESTEL , ניתוח SWOT , ניתוח הסביבה התחרותית PORTER , פילוח השוק
    • ניתוח מערך התפעול: מבנה ארגוני , תרבות ארגונית , מערך מיכון וטכנולוגיה , מערך הייצור והאחזקה , המערך הלוגיסטי
    • ניתוח המערך הפיננסי: דו"חות כספיים , מערך התמחיר , תזרים תקציב ובקרה
  • עיצוב חלופות אסטרטגיות : פיתוח עסקי , הרחבה / צמצום , ייצור עצמי או הפעלת קבלני משנה / מיקור חוץ או רכש וכו'
  • בחירת חלופה/ות עדיפה/ות
  • עריכת תוכנית אסטרטגית מפורטת, MOST , מטרות , יעדים , תוכנית פעולה , תוכנית עסקית מפורטת .
  • בקרה אסטרטגית : קרובה / רחוקה , פנימית / חיצונית

תוכנית עסקית

מי זקוק לתוכנית עסקית ? מי לא ? , עסק העומד בפני השקעה , הרחבה , מחקר ופיתוח , שדרוג

מי דורש תוכנית עסקית ? משקיעים בכח או בפועל , בנקים , גורמי סיוע ממשלתיים : המדען הראשי , מרכז ההשקעות , קרנות סיוע ועוד...

מהי תוכנית עסקית? מסמך המתווה את התרחישים העסקיים העתידיים על כל השלכותיהם

מרכיבי התוכנית העסקית :

  • חלק 1:   מהות הרעיון / העסק , הארגון , היזמים
  • חלק 2:   התוכנית השיווקית , בירור הצרכים , אפיון הסביבה השיווקית , אומדן ופילוח השוק , עיצוב תמהיל שיווקי מתאים
  • חלק 3:   התוכנית התפעולית , תוכנית השקעות , תוכנית ארגונית , תוכנית לוגיסטית שרשרת האספקה , תוכנית יצור ואחזקה
  • חלק 4:   התוכנית הפיננסית : מקורות מימון , תחזית דו"חות כספיים , רווח והפסד , מאזן , תחזית תזרים מזומנים
  • חלק 5:   ניתוח כלכלי , נקודות איזון , ניתוחי רגישות , NPV ערך נוכחי נקי , IRR שיעור תשואה פנימי , תקופת החזר השקעה מהוונת
  • סיכום:   סיכויים וסיכונים

יזמות עסקית

    בחינה עסקית כוללת של מיזמים עסקיים , כמו :
    • מכירת עסק / חברה
    • רכישת עסק / חברה
    • מיזוג
    • שותפות עסקית
    • הרחבה / שינוי פרישה
    • ועוד ...
  • יישום סקרי שוק , סקר היתכנות , בחינת הפוטנציאל השיווקי / עסקי
  • בחינה כלכלית , ניתוחי רגישות , ניתוח סיכונים וסיכויים
  • עריכת תוכנית עסקית

עסקים קטנים ובינוניים

למה העסק "מתגלגל" אך לא מרוויח ?

איפה הכסף ? הכיצד העסק מרוויח "על הנייר" לפי דו"חות רווח והפסד אך מצב החשבון "שלילי גבולי" ?

האם העסק מתפקד באופן אופטימאלי ?

מגוון שירותים לעסקים קטנים ובינוניים :

  • אבחון עסקי כולל :   בחינת התפישה העסקית , הפעילות השיווקית , תפעולית , לוגיסטית , פיננסית של העסק , איתור נקודות התורפה
  • מיפוי מוקדי השיפור הפוטנציאליים
  • תכנית עבודה לשיפור ביצועים של העסק
  • ליווי תהליך היישום עד להשגת היעדים
אודות
ייעוץ אסטרטגי
תוכנית עסקית
יזמות עסקית
עסקים קטנים ובינוניים
מערכות מידע
שיפור ביצועים
התייעלות תקינה הנדסית
תמרוץ עובדים ומנהלים
ייעוץ ארגוני
הבטחת איכות
לוגיסטיקה
ניהול פרויקטים
ניהול פיננסי
מאמרים
קישורים